1
Windows Vista Forum / Problem mit Viste HILFE!!!! :(
« am: 07. Februar 2010, 20:13:50 »
Hallo,
ich habe ein riesen Problem und zwar stürzt der Laptop ständig nach 15 Minuten ab
Ich hatte ein Programm Neuintalliert hab es nach auftreten des Problems wieder deinstalliert, dass problem besteht aber immernoch.
Könnt ihr mir helfen??? Ich wär euch echt dankbar!
a problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer. if this is the first time you´ve seen this stop error screen, restart your computer. if this screen appears again, follow these steps. run a system diagnostic utility supplied by your hardware manufacturer. in particular, run a memory check, an check for faulty or mismatched memory. try changing video adapters.disable or remove any newly installed hardware and drivers. disable or remove any new installed software. if you need to use safe mode to remove or disable components, restart your computer, press F8 to select advanced startup options, and then select safe mode
Problemsignatur:
Problemereignisname: BlueScreen
Betriebsystemversion: 6.0.6000.2.0.0.768.3
Gebietsschema-ID: 1031
Zusatzinformationen zum Problem:
BCCode: 1000007f
BCP1: 00000008
BCP2: 80154000
BCP3: 00000000
BCP4: 00000000
OS Version: 6_0_6000
Service Pack: 0_0
Product: 768_1
Dateien, die bei der Beschreibung des Problems hilfreich sind:
C:\Windows\Minidump\Mini020710-04.dmp
t
Lesen Sie unsere Datenschutzrichtlinie:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0407
ich habe ein riesen Problem und zwar stürzt der Laptop ständig nach 15 Minuten ab
Ich hatte ein Programm Neuintalliert hab es nach auftreten des Problems wieder deinstalliert, dass problem besteht aber immernoch.
Könnt ihr mir helfen??? Ich wär euch echt dankbar!
a problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer. if this is the first time you´ve seen this stop error screen, restart your computer. if this screen appears again, follow these steps. run a system diagnostic utility supplied by your hardware manufacturer. in particular, run a memory check, an check for faulty or mismatched memory. try changing video adapters.disable or remove any newly installed hardware and drivers. disable or remove any new installed software. if you need to use safe mode to remove or disable components, restart your computer, press F8 to select advanced startup options, and then select safe mode
Problemsignatur:
Problemereignisname: BlueScreen
Betriebsystemversion: 6.0.6000.2.0.0.768.3
Gebietsschema-ID: 1031
Zusatzinformationen zum Problem:
BCCode: 1000007f
BCP1: 00000008
BCP2: 80154000
BCP3: 00000000
BCP4: 00000000
OS Version: 6_0_6000
Service Pack: 0_0
Product: 768_1
Dateien, die bei der Beschreibung des Problems hilfreich sind:
C:\Windows\Minidump\Mini020710-04.dmp
t
Lesen Sie unsere Datenschutzrichtlinie:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0407